Information om brug af cookies

Færgen anvender cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og statistik. Denne information deles med tredjepart. Vi begynder dog først, når du klikker videre til næste side. Angiv hvilke cookies du vil tillade og læs mere om cookies. Vi bruger en cookie til at huske dit valg. Ønsker du helt at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Vær opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg.

Cookies og privatlivspolitik

Kundeservice

Færgen rutekort 5. januar 2015

Skriv, ring, eller henvend dig personligt

Der findes flere måder at kontakte os på: Du kan skrive til os, ringe til os, eller henvende dig personligt i et af vores servicecentre og billetsalg. Du kan også skrive til os på Facebook.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse kundeservice@faergen.dk 

Du kan klare det meste online

Vidste du, at du kan bestille billet, se sejlplaner, priser, trafikinformation, nyheder og tilbud på Færgens hjemmeside? Du kan også finde svar på de oftest stillede spørgsmål.

Har du en billet, som du vil ændre, slette eller tjekke? Find din billet.

Færgen Bizz og Færgen Kort

Er du ejer af en Færgen Bizz eller af et Færgen Kort, skal du bestille billet via MinFærge. Det er også fra MinFærge at du opdaterer dine personlige oplysninger og dit betalingskort. Er du endnu ikke aftalekunde kan du læse mere om Færgen Bizz og Færgen Kort.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Del siden Del siden på Facebook Del siden på Google+ Del siden på LinkedIn Print

Følg os